Missie

Onze missie is duidelijk: de telefonische bereikbaarheid van praktijken vergroten.
Hiermee ondersteunen wij praktijken en hun assistenten.
Op deze manier ontvangen patiënten de zorg die zij verdienen en werken wij toe naar een goede en rustigere werksfeer bij u in de praktijk.
Kwaliteit staat bij ons boven aan de lijst, de processen van zorg zijn beschreven en worden het hele jaar bewaakt.
Tevens vindt er wekelijks overleg plaats en meten wij de gesprekken.

Visie

Ieder mens mag er zijn!
Kwaliteit, vertrouwen en de juiste service is voor ons uiterst belangrijk.
Toegewijd, verantwoordt en veilig volgens de NHG-triagewijzer.
Eerlijke open communicatie met de patiënt levert een continuïteit van zorg.
Luisteren naar de patiënten, opdat die zich gehoord voelen.

Kwaliteit en vertrouwen:
Begint bij ons al bij het eerste contact.
Onze assistente werkt volgens uw protocol en werkwijze.
Wij hebben een voortdurende verbetering van kwaliteit van zorg, gericht op innovatie.
En bieden een uitdagende werkplek voor medewerkers.