Missie en Visie

Home  /  Missie en Visie

Missie
Onze missie is duidelijk: de telefonische bereikbaarheid van praktijken vergroten.
Hiermee ondersteunen wij praktijken en hun assistenten.
Op deze manier ontvangen ook patiënten de zorg die zij verdienen.
Kwaliteit staat bij ons boven aan de lijst.
De processen van zorg zijn beschreven en worden het hele jaar bewaakt.
Er vindt wekelijks overleg plaats.
Wij hebben een privacy reglement.

Visie
Ieder mens mag er zijn!
Kwaliteit, vertrouwen en de juiste service is voor ons uiterst belangrijk. Toegewijd, verantwoordt en veilig volgens de NHG-triagewijzer.
Eerlijke open communicatie met de patiënt levert een continuïteit van zorg.
Luisteren naar de patiënt, opdat die zich gehoord voelt.

Kwaliteit en vertrouwen: begint bij ons al bij het eerste contact. Onze assistente, tevens teamleider, werkt vooraf in bij de praktijk. Zij ontvangt van u het protocol en werkt volgens uw werkwijze. Haar team wordt geïnstrueerd waarna de dienstverlening kan beginnen. Daarnaast hebben wij een voortdurende verbetering van kwaliteit van zorg, gericht op innovatie. En bieden wij een uitdagende werkplek voor medewerkers o.a. door het bieden van en stimuleren van na/bij scholing.

Service: Voor iedere praktijk nemen wij de tijd. De begin periode (vaak 1 a 2 weken) is voor ons het moment om, tijdens veel telefonisch overleg met de praktijk, te bespreken of de service goed verloopt. Hoeveel gesprekken er binnenkomen en of dit voor het team werkbaar is. Pas na deze tijd kunnen wij berekenen of wij bij dit team nog een andere praktijk kunnen voegen, of dat er een nieuw team moet ontstaan.