Missie

In de markt van de traditionele callcenters zijn wij uniek. De Dokterstelefoon is een ambitieus medisch callcenter waarbinnen kwaliteit, service en flexibiliteit belangrijke pijlers zijn. Een bedrijf met een eigen stijl, zonder air en zonder drempels. Onze lijnen zijn kort en de contacten zijn persoonlijk, zowel voor onze opdrachtgevers als hun patiënten.

Patiënten en klanten voelen zich thuis bij ons. Wij vergroten niet alleen de telefonische bereikbaarheid, wij zijn ook een verlengstuk van de organisatie en geven hun medewerkers gelegenheid andersoortig hoogstaand werk op locatie te verrichten. Wij geven de assistente haar vak weer terug!

Wij geloven in Value Profit Chain: waarde toevoegen aan medewerkers, die daardoor toegevoegde waarde leveren voor onze opdrachtgevers en patiënten. Al onze medewerkers leveren kwaliteit door te werken volgens het protocol van de klant en tevens onze eigen gedragscode te volgen. Daarnaast is de communicatie naar elkaar, klanten en patiënten helder, duidelijk en accuraat.

Onze benadering is no-nonsense, woorden worden omgezet in daden en in tevreden klanten, want daar doen wij het voor!

Visie

De visie die wij voor ogen hebben:

  • Telefonische bereikbaarheid en de service verbeteren
  • Meer rust en regelmaat kunnen creëren voor praktijken. Assistenten worden steeds meer overbelast, waardoor de druk meer en meer toeneemt en uitval door ziekte/burn-out steeds groter wordt
  • Trainen van praktijken in triage en communicatie
  • Ondersteunen van huisartsenposten
  • ICT binnen de zorg met elkaar verbeteren
  • Stageplaatsen aanbieden voor doktersassistenten
  • Verder focussen op de toekomst op het gebied van A.I. en telemonitoring.

Uiteindelijke doel: de arts en assistente het vak weer teruggeven.

Bovenstaande kunnen wij niet alleen, alles voor betere zorg bereiken wij samen!

Heb je hierover ideeën die je graag met ons wilt delen? Neem contact op met: Priscilla van Rijn via: 085-0290800