Hoe gaat het in zijn werk?

Home  /  Hoe gaat het in zijn werk?

Hoe gaat het in zijn werk?

  • vooraf komen wij langs en maken kennis met uw medewerkers
  • onze assistente wordt ingewerkt (voor enkele uren) bij u in de praktijk
  • daarnaast vult zij samen met u een uitgebreide vragenlijst in en ontvangt van u het telefoon protocol waarnaar gewerkt dient te worden
  • assistente ontvangt de inloggegevens van het HIS
  • Dokterstelefoon Nederland verwerkt alle informatie in onze software
  • u ontvangt van ons een doorschakelnummer
  • doorschakelnummer dient u door te geven aan uw telefonieprovider
  • Zodra de doorschakeling daar is geregeld kunnen onze assistentes voor u aan de slag

Doorschakelnummer
Iedere praktijk krijgt zijn eigen persoonlijke doorschakelnummer. Deze dient geregistreerd te worden bij de telefonieprovider. Daar kan tevens aangegeven worden wanneer de doorschakel momenten dienen plaats te vinden. Dit kan zijn direct, bijvoorbeeld aan het einde van de dag of tijdens de lunchpauzes, of na enkele seconden. Indien er een wachtrij ontstaat bij de praktijk, kunnen deze automatisch worden doorgeschakeld naar De Dokterstelefoon. De doorschakeling is voor de patiënt niet hoorbaar en onze assistenten beantwoorden de telefoon als uw eigen assistente met daarbij ook de naam van de praktijk

Contact
Iedere maand onderhoudt de contactpersoon het contact met de praktijk en bespreekt welke veranderingen er voor de nieuwe maand kunnen plaatsvinden. Dit kan zijn: vakanties, nieuw personeel, wijziging van werktijden etc. Daarnaast kunnen ook eventuele vragen, opmerkingen of abrupte veranderingen direct aan de contactpersoon worden doorgegeven per mail of telefoon.

Doorschakelen
Bij onderbezetting, bijvoorbeeld door ziekte of vakantie, kan de Dokterstelefoon ook per dag bijspringen om de juiste ondersteuning te bieden. Ook voor deze tijdelijke backup is de Dokterstelefoon in te schakelen. Vraag naar de tarieven en voorwaarden.

Afspraken maken en declareren
Daar onze assistenten bij u in de praktijk zijn ingewerkt en ervaring hebben met het HIS dat bij u in de praktijk wordt gebruikt, kunnen zij direct patiënten inplannen, uiteraard geheel volgens uw wensen qua planning, tijd etc.
SOEP verwerking en declareren hoort hier uiteraard ook bij.